Thursday, 19 July 2012

aku lupa aku tiada hak... :'(


kadang2 kite lupa yang kite x punya hak ape2 terhadap sesuatu..
sebab sesuatu tu bukan milik kite sepenuhnya... :'(
kite perlu terima nya dengan redha..
ade org penah ckp, kalau memang ditakdir kan bende tu kite punye,
pasti akan jadi milik kite juga....just lambat atau cepat je...
ape2 pun, saye redha....

Monday, 16 July 2012

bile lapar + penat = asyik ingat nak makan je !

HUH ! settle jugak kerje ari ni beb. (sambil terlepek di meja kecil ku)
tu laa ade pepatah ckp 5 perkara sebalum 5 perkara tu kan..tp kite ni sbg manusia biase,
manee penah nk dgr ckp org. kan? nii da jadii kt diri sendirii baruu taw penat ha..

okeyh ! opiss hour da habis skunk, so kejap lagi kite ..ENJOY !! hahahaaa ~~
hurm..nak pegi mane? ....*tibe2 mentol lampuu menyalee atas kepale !
A-hah ! rase nak pegi MAKAN la . tekak terasaa nk makan kuew tiaw mali's corner.
yeahh jum la kite pegi beratur panjang kt sane jap lagi ye.hahahaa..
pada anda2 yg x taw nk bazir kan mase kt mane tu..meh la singgah ramai2 kt KUEW TIAW mali's corner ni. siryess best ! marvellous. udang nyee yg bnyk ~ kuah nye yg pergh.....!x taw nk cite la~ hahahaa..anda kena pegii rase sendiri. tp pada yg ade allergic seafood (mcm sye ni) standby laa bwk ubat..hahahaa siannn..

*dalam hidup ni kena bersederhana..dan berpada2.. kalau x nanti merana ! kan...hehhee :)

selamat bergumbiraa malam ni semua. :)


Testing ! hahahaa

test test ...1 , 2 , 3 ... ehem ehem.

<muka kena kasi senyum nmpk gigi dulu> hehehehee



















'selamat datang' ke blog Qu. hehehee..