Friday, 30 August 2013

Merdeka !!! yeaahh !

MERDEKA !! MERDEKA !! MERDEKA !!

Pertama sekali, Selamat Hari Kemerdekaan yang ke 56-tahun kepada semua rakyat Malaysia.. :)

Alhamdulillah..56 tahun kita dapat hidup bebas di bumi Malaysia ni. *syukur.. :')



Entry saya ni, tak de lah nak cerita pasal kemerdekaan negara ke apa.. *biarlah orang lain buat entry pasal perang2 tu kan..huhu

TAPII ... ade cerita di sebalik bulan "merdeka" nii..hehehe..

Kenapa ?? * ha dah kenapa ??

Sobab ehhh ~~ *dah ternogori ha..heheehe :D

Pertama (1/8/2004) . Hari lahir adik bongsu sayaaa :) *along cayaaang bibii..muahh !

Kedua (14/8/2009) . Sweet surprise oleh tunang sayaa masa zaman baru2 bercintoo ..hehe. *candle light dinner yang kelakar, meja makan roboh ! HAHAHAA

Ketiga (zaman sekolah 2003-2007) . komfem bergadoh zaman sekolah duluu hahahahaa.. sebab, ada sorang kawan zaman sekolah ni (epul nama dia) nama bapak dia Abdul Rahman Mardeka . asal nampak dia je, mesti otometik dengan semangat patriotik akan ku laungkan "merdeka ! merdeka ! merdeka !" hahahahaa.. jahat sungguh saya ! :D *mintak maaf pak cik ~ mintak maaf epul ~ hahahahaaha

Itu je cerita sayaa..hehehee. jumpa lagi ! daa ~~ ;D

* tunggu saat "merdeka" dengan bakal suamii..in sha Allah.. heheeheheee (gelak gatal).. :P

No comments:

Post a Comment