Wednesday, 19 June 2013

Bakal Pengantin ! haha

Hai korang semua =)

Saya ade happy news nak kongsi kan, guess what ?? 
>.<

Saya-dah-jadi-
tunangan-si-dia la ! HAHA .




Di sini saya kongsikan bersama hantaran-hantaran pihak perempuan yang direka khas oleh Ayah saya sendiri. hehe *cyg ayah! 

Bagi yang berminat untuk tempahan, boleh lah hubungi saya di FB atau twitt2 ya . hehee *sempat lagi promote.hehe



Alhamdulillah, rombongan pihak lelaki selamat sampai dan majlis pun berjalan dengan lancar.. legaaa~ 



semoga perjalanan kami untuk bergelar "husband & wife" di permudahkan. amin.... 

*korang doakan taw ! 


Daa ~~ jumpa lagi ! =)

11 comments:

  1. Amin....Mudahan2 korang selamat dijabkabul kelak... :)

    ReplyDelete
  2. amin... hehehe terima kasih kak fiza !

    akak pun, lin doakan cepat2 kawen dgn encik BF . hehe

    ReplyDelete
  3. tahniah dear.. i'm happy for u.. wish me to join your club.. hahahah

    ReplyDelete
  4. terima kasih liyana =) hehe

    amin..jum2 iqa join same2 hehe.

    ReplyDelete
  5. 2 la..harap2 masin la mulut awak @hazlin hamdan...huhuuu

    ReplyDelete
  6. tahniahhhh.....moge sampei diijabkabulkan dan bahagie ke anak cucu...

    ReplyDelete
  7. tahniah ek...semoga diberkati slalu

    ReplyDelete
  8. Tahnih..cantik hantarannye..kreatif jg ayah awak ye...

    ReplyDelete
  9. terima kasih D_08 , duniafana , miSs NoRmaLa NorFiqZ . hehe. =)

    ReplyDelete